Fab Lounge logo

Handlevognen din er tom.

Angrerett og personvern

Angrerett og personvern 

Alle forbrukere som handler i vår nettbutikk er sikret visse rettigheter ifølge norsk lov.

Det betyr at når du inngår avtale om kjøp, abonnement eller leie av varer eller tjenester med en yrkesselger, kan det ikke avtales dårligere vilkår enn det norsk lov tillater. 

Forbrukerkjøp er regulert i følgende norske lover:
Kjøpsloven »

Forbrukerkjøpsloven »
Angrerettloven »
Forskrift om angreskjema »
e-handelsloven »
Personopplysningsloven »
Markedsføringsloven »
Kreditkjøpsloven »

Frakt og levering av varer 

Vi sender varene ut fra vårt hovedlageret på Vaulen.

Mangler eller feil på levering 

Vare som mangler i forsendelsen Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos oss, har vi egne rutiner for å håndtere dette så enkelt som mulig.

Send en epost direkte til nettbutikk[at]fablounge.no. Denne e-posten må inneholde følgende informasjon:

Kundenummer
Ordrenummer
Varenummer på varen som mangler. 

Vi vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil.

Mottatt feil vare 
Send en epost direkte til nettbutikk[at]fablounge.no. 

Denne eposten må inneholde følgende informasjon:

Kundenummer
Ordrenummer
Varenummer på varen som mangler eller er feil med.

Vi vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil.

Vare skadet under transport 

Hvis varen er skadet under transport, skal følgende gjøres.

Om pakken har fysiske skader på pappesken skal det skrives en skademelding på utleveringsstedet. Du må ta vare på emballasje samt produktene. Send en epost direkte til nettbutikk[at]fablounge.no. Denne eposten må inneholde følgende informasjon:

Kundenummer 
Ordrenummer
Varenummer på varen som er skadet. 

Vi vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rett opp eventuelle feil.

Når du har fått godkjent retur går du til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen. Sammen med posten skriver du ut en skademelding. Postens skademelding sendes til fab.lounge As. Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 10 virkedager fra du har fått mottaksmeldingen eller hentet produktet.

Det er også veldig viktig at du skriver skademelding på postkontoret.

Ved bytte og retur skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den - det vil si i orginalemballasje, med alle merkelapper på, uten lukt eller merker, og senest 10 dager etter at du mottok varen. Husk å legge ved returskjema. Overholdes ikke dette vil varen bli sendt tilbake til kunde.